27 Oct 2014

It's bold. It's bright. It's crazy. It's a Marsma!


Do you remember this one? My marsma? Well it took a while like everything these days, but it’s finished! After boldly embroidering the year on it I couldn’t just not finish it right? 

I’m pretty happy with it. It’s crazy and colourful yet functional. I think I’ll make another one too, but a little different in shape. It’s like with everything, when you’ve done it once you can think of loads of ways to improve.

I did find it a little difficult picking the lining though. In the end I went for these very bright fabrics. 

Sometimes I find it works better to go nuts with pattern mixing and colours. It has a nice vibe to it. Please let me know what you think!

Min färdiga marsma! 



9 comments:

Tyg och otyg said...

Helt underbar, tycker jag! Gillar framför allt fåglarna mycket.

krakel said...

Hur fin som helst! Härliga färger och mönster.

Erica Bessant said...

Åh Tack så mycket! Vad kul att ni gillar den =)

med nål och tråd said...

Vilken gladmarsma med härliga broderier! Jag håller med Ida, fåglarna är jättfina

Madde said...

Finfin :-)in

Madde said...
This comment has been removed by the author.
Fiff said...

Wow! Färgglad och härlig!

Tina said...

Jag instämmer med övriga. Såå härlig i färgerna och mönster.

aliciasivert said...

Så himla FIN! Jag är också sugen på att göra en sån där. Drar runt med mina sygrejor i en liten plåtburk för cigaretter eller nåt nu och det fungerar ju. Men det ständiga saxskramlandet kunde jag vara utan!