15 Jan 2014

Zip it with a nice flare

Jag måste ha varit extra snäll förra året eftersom jag fick en sådan fin julklapp av en min vän Amanda. Det var ett kit som blev det här ganska stora etuiet. Dragkedjan är ju bara för söt! Lite lagom att ha sybehören i när man är iväg eller har toknyfiken bebis. Roligt att sy var det också och lagom att hinna med under de där få systunderna som jag får förtillfället. 

I must have been extra nice last year because I was given such a nice Christmas gift from my friend Amanda. It was a kit to make this little bag. The zip is just so cute! Brilliant for the sewing bits and pieces when going out our as protection from that over curious baby of mine. It was fun to make too and just about the right size project for the few sew moments I'm getting right now.


2 comments:

Tina said...

Ja den var både kul och fin. Dragkjedjan pricken över i.

Maria JAG BLOMMAR said...

Önskar att fler dragkedjor var så fina!