8 May 2013

Crafty Wedding Gift - part 3


Nu är det inte många dagar kvar på den här graviditeten! James var ledig hela förra veckan så att vi skulle hinna med de allra sista förberedelserna innan hårbollen kommer ut. Det blev inte så mycket datortid över men lite tid för slöjdande. Ni får se vad det blir lite senare... Så länge tänkte jag göra lite reklam för min kompis Karin som gav oss dessa egengjorda hästar i keramik som bröllopspresent. Visst är de charmiga?!

It's not many days left of this pregnancy now! James had last week off so we could finish off all those little bits that needed to be done before the furball arrives. Not much time left for the computer, as you might imagine. But I did have time for some crafting. What I've been working on I'll show you later... In the mean time I'd like to promote my friend Karin who has made these lovely horses in ceramics. The pair were given to us as a wedding gift. Aren't they charming?!

4 comments:

Fiff said...

Spännande! Kanske kommer klimpen samma dag som jag fyller år :-) (14e). Maj är en fin månad att fylla år i!

metamorphosis said...

Vilka fina! :)

Så roligt att få så personliga bröllopspresenter!

Tyg och otyg said...

Vilka roliga!
Hoppas att allt går bra med bebisen och att ni inte ska behöva vänta för länge på den!

aliciasivert said...

Vilka fina kusar! Ett par såna kunde jag behöva på min fönsterbräda.

Lycka till nu!!