7 Apr 2013

More Baby Toys


Det blir mest bäbisrelaterat här på bloggen just nu. Det är kanske inte så konstigt egentligen. Senaste tillskottet i bäbisleksakshögen är dessa två flärpiga skapelser. Jag blev inspirerad av Rakt in i solens blogginlägg med länkar till Pysselpralinen, Fiff och Stjernfalls bloggar och kunde inte låta bli att härmas lite. Bra sätt att använda stuvbitar på. Snuttetrasan har olika lappar på båda sidor. Jag gillar den med det röda frotte tyget bäst. Kuben har tyvärr ingen pingla i sig, hade jag tänkt på det innan hade jag nog stoppat i en. Rätt nöjd blev jag ändå. Hoppas att hårbollen kommer att gilla dem också när hen väl tittar ut.

There's mostly baby related stuff here on the blog at the moment. Maybe not so weird considering. The latest additions to the pile of baby toys are these two creations. I got inspired by Rakt in i solens blog post with links to Pysselpralinen, Fiff and Stjernfalls blogs. Couldn't help but imitate a little. It's a really good way to use up scrap pieces of fabric. The security blanket (what a name!) has different fabrics on both sides. I like the one with the red loop fabric most. The cube unfortunately doesn't have a bell inside, if I'd thought about it I'd probably have put one in there. In any case, I'm quite pleased with the results. Hope the furball will like them too when it decides to come out.

2 comments:

Rakt in i solen said...

Kul att du fick inspiration, härliga tyger du använt!

Fiff said...

Så fina! O så härligt färgglatt!