16 Mar 2013

Animals on parade

Det är bäst jag passar på att blogga innan James tar över datorn för eftermiddagens rugby. Här är några nytvättade (och fortfarande fuktiga på bilden) djur som det var tänkt skulle bli en slags mobil för hårbollen att titta på sen. Men jag tyckte att djuren blev lite för stora så de får vara som de är istället. En liten kille fick provleka dem förra veckan (bara en av anledningarna att de hamnade i tvättmaskinen) och de fick klart godkänt. Grisen var visst extra populär. Mönstren har jag ritat själv. Det var skoj och jag är riktigt nöjd med hur de blev tillslut. Jag får göra en annan mobil istället!

Probably a good idea to blog now before James hogs the computer for this pm's Rugby. Here's a few newly washed (and still damp on the picture) animals I made with a mobile for the furball in mind. But I thought the animals turned out a bit to big so I'll leave them as they are instead. A little boy got to test play them last week (just one of the reasons they ended up in the washing machine) and they clearly passed. The pig was the most popular. I made the patterns myself. It was fun and I'm quite pleased with the results. I'll just have to make another mobile instead!

3 comments:

Tina said...

Vad duktig du är, de är jätteroliga och fina. Härliga färger, de kommer att bli populära, att till att börja med som ögongodis och sedan att leka med. kram

Anonymous said...

Vilka härliga!! Hårbollen kommer att älska dem! :) /linxter

Rakt in i solen said...

Vilka roliga små djur! Sparar på ideér på saker man kan göra till små bebisar nu när kompisar ska få/fått barn, det är så roligt!