15 Aug 2012

Thank you!


Nu är jag tillbaka i London igen efter en hel månad på resande fot. Jag har haft det jätte bra mest hela tiden även om det var lite stressigt och så veckorna innan bröllopet. Jag kommer att berätta mer om allt som har med bröllopet att göra sen. Jag ville mest säga hej, nu är jag tillbaka och tacka alla för era hälsningar och gratulationer i förra inlägget! Så glada ni gör mig! Imorgon kommer det ett inlägg om tårtdekorationer i lite ovanlig tappning. Hoppas ni tittar förbi då! 

I'm back in London now after a whole month away. I've had such a good time. Even counting all the stress the weeks before the wedding! I'll tell you all about the wedding later. I mostly wanted to say hello and thank everyone for your lovely greetings and well wishes in the last post! You make me so happy! I'll post about some rather special cake decorations tomorrow. Hope you'll swing by then!

No comments: