26 Aug 2012

Crafty Wedding gifts - part 1





Veckorna innan bröllopet hände det att min Mamma uttryckligen förbjöd mig att gå upp på övervåningen. Det här var anledningen! Visst är den fantastisk!? James säger att den är lite som ett helt sprakande fyrverkeri och det kan jag ju hålla med om. Pryder sin plats i soffan gör den i alla fall. Tack Mamma för den fantastiska presenten! 

A few times during the weeks before the wedding my Mom simply forbade me to go upstairs. This was the reason! Isn't it fantastic!? James says it's like a firework display and I can only agree. Looks great on our sofa too. Thanks Mamma for the amazing wedding gift!

7 comments:

Pysselfarmor said...

oj oj oj! sååå fiiiiiiiiin!! Vilken fantastisk personlig present - vilket minne!

Tyg och otyg said...

Den är verkligen helt grym! Jag har dessutom sett den live, några veckor före bröllopet när vi var i Finnbacka. :) Då var den dock inte klar, så det var kul att se den i färdigt skick!

Fiff said...

Woooow! Bara wow!!

Ulla said...

Wow vilken fantastisk kudde.Den gåvan går inte att köpa,den kan bara göras av en med hjärtat på rätta stället.

Linxter said...

Magisk!!! Guuuu vad fiiiin!!!

Anonymous said...

vilken fantastisk kudde!

/Karin

med nål och tråd said...

Otroligt vacker! Ett fantastiskt arbete, den kommer du ha glädje åt länge. Jag var inne på din mammas blogg tror jag, men där funkade inte bilderna.