22 Jun 2012

Illustrationsliknande akvareller

Rainy day
För flera månader sen målade jag en serie små illustrationsliknande bilder, sen glömde jag bort dem. Till idag i alla fall när jag höll på att skanna något bröllopsrelaterat och kom på att jag hade en liten hög med bilder som ville bli skannade. Så varför inte visa er de tre första nu helt enkelt. Vad tycker ni?


Communication
Several months ago I painted a few smaller illustration like paintings and then I forgot about them. Until today that is when I was scanning something wedding related and realised I had a pile of images that wanted to be scanned too. So why not show you the three first paintings now... What do you think?


Scream

3 comments:

Rakt in i solen said...

Underbara små figurer!

Pysselfarmor said...

Så underbara är de och jag såg ju de övriga här ovanför också när jag gjorde min resa bakåt i tiden på din blogg. Så vackra tavlor det blir.....eller vad ska du göra med dem?

Erica Andersson said...

Tack snälla ni!

Pysselfarmor: De hamnar i den där "byrålådan" och så ligger dem där och skäms... Kanske lite tråkigt men så blir det tyvärr oftast. =(