28 May 2012

Crafting the wedding

Det är lite av en cirkus här just nu. Bröllopscirkus och allmän livscirkus. Dessutom har sommaren kommit till London med de kvava 27 plusgraderna och hela kittet. Varmt med andra ord! Speciellt när vi bor i en liten lägenhet högst upp i ett 4-våningshus, utan balkong eller möjlighet att spontant gå ut. Så helgen har spenderats hemifrån och utomhus så mycket det bara gått. Nu hoppas jag att all sol ska ha fått bukt på min D-vitaminbrist och att jag kanske känner mig lite mindre trött i fortsättningen.

Bröllops pysslandet fortsätter såklart och de senaste veckorna har jag inte gjort annat faktiskt. Sen vi kom hem ifrån Sverige har bollen bara rullat på. Här är några små tjuvkik på och till, ja, vad? Ni får gissa om ni vill men avslöjar gör jag inte förren i mitten av Augusti när jag kommer tillbaka till London igen! 

Sen upptäckte jag att jag faktiskt har en del gamla obloggade bilder att bjuda på, så i brist på annat kommer det några sådana sen också. 

It's a bit of a circus here right now, with the wedding stuff and life in general. On top of that summer has arrived in London too with its muggy +27c. Hot that is! So this weekend we've spent as much time as possible away from or over heated flat doing wedding related stuff as well as just lapping sun and relaxing. 

I'm still working on craft related things for the wedding though and the last two weeks I haven't done anything else really. Since we got back from Sweden the ball has been constantly rolling. So here's a few sneek peaks on, well, what? You can guess if you like but I wont tell you until I get back to London in mid August!

I've also just discovered I have some unblogged pics I thought I'd show you in lack of other things. So stay tuned for those!

2 comments:

Tina said...

Mycket på G..GG. ser jag.
Lika här också, mycket tyg, knappar och hjärtan framme här just nu. Kul är det.

med nål och tråd said...

men så himla söta små hjärt-girlanger du gör.