11 Apr 2012

Oj då, jag blev visst bortrövad

Photo by Maja Bergeå
Ja ibland blir man lite lagomt grundlurad. Jag hade tänkt mig en lugn påskhelg med mys och lite bloggande kanske. Så blev det inte. Fredagen spenderades iförd pyjamas på Londons centrala gator och sen fortsatte det med mer brudtärnorumgänge fram till igår. Nu ska jag ladda om lite här på bloggen och jag har lovat en liten London slöjdmaterial shopping guide också...

Photo by Maja Bergeå
I had imagined a nice relaxing easter weekend with a little blogging perhaps. Well, that didn't happen, instead I spent Friday in my PJ walking around central London together with my cheeky bridesmaids. They stayed until yesterday. Today I'm trying my best to get back to normal life again and I've promised a London craft shopping guide here on the blog too...

4 comments:

Tyg och otyg said...

Ja, ibland blir det inte som man tänkt... Kul med pyjamasparty. :)

Dalkullan said...

Ja, nu har du ett minne for livet!

Jatteroligt!

metamorphosis said...

Hihi,luuuungt och stilla... ;)

Solidariskt av dina vänner att vara pyjamasklädda de med iaf, och ni ser ju ut att ha väldigt roligt! :)

Pysselfarmor said...

:-))