4 Jan 2012

There's nothing like a lovely cup of tea

Tänkte visa vad jag gav min blivande svärfar i julklapp! Han gillar te... ok, det var en underdrift, han ÄLSKAR te. Jag vet ingen som är så te beroende som James pappa (möjligtvis bortsett ifrån min kära vän fröken L.). Frasen "There's nothing like a lovely cup of tea" figurerar dagligen. Vad passar bättre än en teatowel med frasen broderad på? Tyvärr är bilden lite dålig så färgerna på bokstäverna framgår lite dåligt. Jag erkänner att jag hade lite bråttom när jag fotade... ni vet när man fotar trollets julklapp står trollet i farstun.

My future father-in-law's Christmas present. He loves tea so what could be more perfect then a teatowel with the phrase "There's nothing like a lovely cup of tea"?

1 comment:

Tina said...

Vilken bra och finurlig klapp, texten passar väl mig också!!!!
Gillar att du växlat färg på bokstäverna
Kram Mam