1 Jan 2012

Återblick 2011 del I

Som så många andra före mig här är mina återblickar för år 2011:


I januari målade jag akvarell för första gången på länge och broderade. Jag lärde mig att brodera stickrosor när jag var i Sverige och påbörjade en hel hög med yllebroderade rutor. 

I februari sydde jag små broscher i filtade yllegarnsändar, ritade med hjälp av ett ritverktyg på nätet, vek kaffepaketsarmband, åt spenatsoppa, började brodera dagboksbroderier och flyttade.

I mars sydde jag massor av broscher, blev besatt av luffarslöjd, täljde en repslagare och broderade dagboksbroderier bl.a.

April bjöd på Sverige besök igen och jag nunotovade hos min kära mor på min födelsedag, hade tävling på bloggen, sydde fler broscher och fortsatte med luffarslöjden. Jag visade också hur man broderar en stickros.

I maj virkade jag pulsvärmare, broderade och lagade pyjamasbyxorna med en fisk.


I juni hade vi väldiga internetproblem men jag fortsatte att virka, luffarslöjda och brodera. 

För att det här inte ska bli ett galet långt inlägg kommer det en del två sen! Men så länge vill jag bara säga;

Gott Nytt År mina fina bloggläsare!

1 comment:

Tyg och otyg said...

Gott nytt år söta du!