23 Jan 2012

52 rosetter och en obeskrivlig mängd hjärtan senare...

Så här fint kan man få det när man stämplat ut en obeskrivlig mängd pappershjärtan. James kom på den briljanta idén att hänga remsorna som blev i våra ris. (Inte en självvald del av inredningen det där riset, men eftersom man oftast hyr möblerat här i England får man liksom ta vad man får och göra det bästa av det.)

Vi har i alla fall fixat våra inbjudningskort för bröllopet den här helgen. Personligen är jag ganska trött på att knyta rosetter, James är lite trött på att skriva konstiga prickar över bokstäverna på förvirrande svenska adresser och båda två är rätt nöjda med att det hela är färdigt. Ögonen började spela spratt med oss där på slutet, allt fick en vagt röd-lila nyans (som på bilden) och ibland kändes det som om antalet kuvert klonade sig själva, det var dags att sova helt enkelt. Ni kan ju gissa vad jag drömde om i morse...

James and I have been working on our wedding invitations this past weekend. It is very nice to be finished!

3 comments:

Tina said...

Bra jobbat :)
Ser med glädje fram emot inbjudan. Nu är jag nyfiken på hur de blev.
Bamsekramar till er båda. Ni vet var jag finns. mam

Linda said...

Wwwiiieeee, känns det inte helt overkligt att ni gjort klart inbjudningskorten?! Ni ska GIFTA er!! Det är ju något av det största man gör i livet! Jag blir alldeles överkorksförälskad när jag läser! Mer bröllopsinlägg!!!!!

Fiff said...

Jag stämplade också ut en massa hjärtan till vårt bröllop! O det såg precis ut sådär :-) Skoj! Lycka till nu ♥