23 Dec 2011

God Jul!

God Jul & Gott Nytt År alla mina fina bloggläsare! Nu tar jag lite jullov och återkommer med bilder på julklapparna jag jobbat intensivt på den gångna veckan efter jul. Hoppas att ni får en underbar ledighet!

Tack för alla fina förlovnings gratulationer! Jag lovar att berätta lite mer senare eftersom jag gärna har ett "slöjdigt" bröllop!

Merry Christmas & Happy New Year to all of you! I'm taking a little bit of a holiday break but will be back with pictures of the Christmas present projects I've been working on after Christmas. I hope you all will have a wonderful holiday!

5 comments:

Call design said...

God Jul!

Tyg och otyg said...

God jul!

Fiff said...

God jul Svala! Älskar din krans :-)

Pysselfarmor said...

God Jul!
ska bli spännande att se hur det blir
;-))

Bubbel said...

Och en riktigt God jul till er! kram Bubbel