17 Oct 2011

Allahelgonakrans

Den här kransen, eller vad jag nu ska kalla den, är ganska liten, kanske 1 dm eller så i diameter. Just nu hänger den på vår dörr. Det är ju allhelgonahelg snart och vår dörr är så tråkig. Spindeln är gjord av metalltråd och pärlor och kransen av James gamla slitna jeans. På baksidan har jag sytt fast lite ståltråd för att den ska hålla formen och för att den ska klara att hänga under en längre tid. Inte det vackraste jag någonsin gjort men den får duga. 
Just nu händer det lite saker i kulisserna sådär och jag har dåligt med idéer. Därför blir det inte så mycket bloggat. Ni får ha lite tålamod med mig...

This is a small wreath I made for our door. From now on I won't be writing a lot in english on this blog, mainly keep to a sentence or so. However there is always google translate if you're curious and you're more then welcome over to my english blog.

4 comments:

Tina said...

Den var kul, jag tänkte på mina drömfångare först, jag såg inte spindeln på en gång. Idétorka tycker jag inte att du har.
Kram mam

Sanna said...

Åhh jag tycker att den blev superfin..mer en drömfångare än krans skulle jag nog säga.. =)

Dina återbrukshjärtan här nedan är helt underbara.. <3

Kraaaam
Sanna

Svala said...

Ja men ja, så klart att det liknar en drömfångare mer! Det ser jag ju till och med själv nu...

Tack Sanna! =o)

Sanna said...

SV: Ja grovsoprummet är en utav de bästa fyndplatserna.. ;) hihi..

Hoppas att du får en fortsatt fin vecka!

Kraaaaam
Sanna