13 Sep 2011

To basket some UFO's

Tre stycken av James gamla T-tröjor senare har jag virkat en korg för alla UFO'n. Den är lite lätt överfull just nu. Men jag jobbar på det så att säga. Det går fort att virka i trasor och den här virkade jag färdigt på en kväll. Funderar på att kanske sätta handtag på den. Jag använde virknål 9 mm... 

Ps. Nu har jag öppnat Etsy Shop!

Three of James old t-shirts later and I'd crocheted a basket for all my UFO's. It's slightly too full at the moment but I'm working on it. It's a quick crochet and I finished this one in an evening. Thinking about adding some handles. I used crochet needle/hook 9 mm...

Ps. I've now opened an Etsy Shop!

1 comment:

Fiff said...

Jag har också slaktat min mans gamla t-tröjor, men som vanligt kommer en massa annat emellan...! Men snygg korg, och bra att ha ett samlingsställe till ufon.
Förresten, vilken snygg korg här nedanför, typ helt perfekt ;-)