9 Sep 2011

Eggs in a basket



Jag snurrade ihop den här lilla korgen för ett litet tag sen. Nästa tänker jag försöka att dekorera också. Vi får se vad det blir. Imorgon ska jag på intervju för ett helgjobb som "kreativ pedagog". Håll tummarna för mig nu!

I made this little basket a while ago. I'll try and decorate the next one I make, I think, we'll see what I can come up with. I've got an interview tomorrow for a weekend job as a "creative pedagogic". Please cross your fingers and hold your thumbs for me!

3 comments:

Tina said...

Jag håller båda mina tummar, utom när jag virkar, då får det bli mentala tumgrepp!!!!
Lycka till.
Du har fått fram en fin form på din äggkorg, jag gillar.
Kram

Maria said...

Rar liten korg!

Svala said...

Tack Maria! Nu ska jag bara ta tag i det där med att dekorera nästa korg också. Dina fina korgar är så inspirerande!