10 Jul 2011

Things that finally happens

Efter många om och men har jag äntligen börjat på en bröllopspresent jag gav bort för ja ca 2 år sedan. Man kan säga att det tagit sin tid av diverse anledningar, ingen bild först, ingen arbetsplats sen och en flytt till London... men nu med skrivbord och allt var det minsann dags! Den är ju inte klar än och i ärlighetens namn är jag lite nervös när det kommer till det här med att fortsätta, jag har liksom avklarat de lättare bitarna redan skulle man ju kunna säga. I vilket fall njuter jag av att kunna dra fram papper, penna och pensel igen. Jag hoppas bara att den här blir bra...

After plenty of buts and ifs I’ve finally started working on this wedding gift I gave a couple of friends ca 2 years ago. You could say it has taken its time of various reasons, no photo at first, no workspace next and a move to London on top of that… But with a desk and all it really was about time to start! It’s not done yet and I’m honestly a bit nervous about continuing, all the easy bits being finished already. In any case I’m thoroughly enjoying getting my paper, pencils and brushes out again. I only hope this painting will turn our alright in the end…

No comments: