5 May 2011

Wooly thoughts

Här har vi ytterligare ett av alla projekt jag pysslat med på sistone. Pulsvärmare i tovad ull med yllebroderi på. Jag vet inte om jag är klar. Känns lite torftiga som de är, saknar något om ni förstår vad jag menar. Har ni några förslag? Jag har funderat på att lägga till några pärlor, men jag vet inte riktigt...

Here is another one of all those projects I've been working on lately. A pair of wristwarmers made form felted wool with wool embroidery on. Don't know if they are finished yet though. It feels like something is missing still, if you know what I mean. Got any suggestions? I've been thinking about adding some beads but I'm not sure...

4 comments:

Anonymous said...

Jättefina som dom är, tycker jag - men... kavelfrans, kanske...? :)

- Mira

Tina said...

Kanske lite franska knutar? sporadiskt utspridda eller i topparna på blomman.Du skulle kunna fylla blommorna med dem också.
Annars är lite pärlor aldrig fel?
Kram

Linda said...

Jsg tycker att de är jättefina som de är. Skulle inte lägga till något om jag vore du :)

Pysselfarmor said...

Otroligt snygga!