17 May 2011

While I've been gone

Jag är förkyld och har varit så upptagen med jobb sök och volontärarbete den senaste tiden att bloggen fått ligga lite på is. Eller datorn har fått stå ifred bortsett från jobb sökandet helt enkelt. Medan jag blir frisk och väntar på orken att fotografera annat än mina fötter i soffan får ni ha lite tålamod med mig och njuta av den här bilden från Canterbury. Jag och James tog tåget dit för en dag under det där kungliga bröllopet, hälsade på katedralen och ett av museerna. Väl värd en dagsutflykt, om inte för museet så för att staden är charmig med en gigantisk konstnärsbutik. 

I'm having a cold and have been busy with work applications and volonteer work lately. The blog has been put on ice a little because of that, or rather the computer has been left alone simply apart from the work application writing.While I'm getting well again and awaiting the energy to photograph more then my feet in the sofa you'll just have to have a little bit of patiance with me and enjoy a picture from Canterbury. James and I went there during that royal wedding, spent some time visiting the cathedral and one of the museums. Well worth a day trip, if not for the museum, for the charming town with its gigant art shop.

1 comment:

Tina said...

Vilket fint motiv, en utmaning kanske med alla grå nyanser. Låpter intressant med gigantisk konstnärsbutik!
Krya på dig
mam