11 Apr 2011

And the winner is!

Nu är tävlingen avslutad och vinnarna dragna! James hjälpte mig att dra vinnarna ur en av mina tygpåsar och resultatet är som följer:

På första plats: Marias garnhändelser
På andra plats: Clara Stickar
På tredje plats: Marias pyssel

Kontakta mig på svalaartsandcrafts(at)hotmail.co.uk med era adresser (Marias Garnhändelser kan du skriva vilken brosch du skulle vilja ha också) så kommer det snart ett litet paket till er på posten. Tack till er alla som varit med! Nu har jag fler fina bloggar att läsa, tack för det!

The giveaway is now closed and the winners are drawn! James helped me with drawing the winners from one of my little cloth bags. The result is as follows:

Second place: Clara Stickar
Third place: Marias pyssel

Please contact me on svalaartsandcrafts(at)hotmail.co.uk with your addresses and you'll have a little present in the mail soon. To all who participated, thank you! I now have more nice blogs to read; thank you for that too!


2 comments:

Marias garnhändelser said...

Vilken tur jag har:-)
Tackar:-)

Clara said...

Tack! Vinsten har kommit fram och den är jättefin!