1 Apr 2011

6000 Celebration Giveaway...

Ok, nu är den utlovade utlottningen äntligen här! (Det här är inget april skämt!) Istället för att fira 5000 unika besökare får vi nu fira över 6000 unika besök. (Hur gick det till?) Bara därför finns det tre små priser, ett första pris och två extrapriser. Första pris består av valfritt kaffepacketsarmband och valfri brosch från bilden ovan, och vinnarna av extrapriserna får välja en av broscherna ovan.

Reglerna är enkla. 

1. Kommentera här nedan och tala om vilken brosch och vilket armband du helst skulle vilja vinna
2. Länka eller följ om du vill, men bara om du vill
3. Lämnar du kommentar som anonym se till att skriva namn och en emailadress jag kan kontakta dig på

Utlottningen är öppen för alla till den 10 april och vinnaren dras den 11. Lycka till!



Ok, the promised giveaway is finally here! (And this is not a bad April prank) Instead of celebrating 5000 unique visitors we now have to celebrate over 6000 unique visitors. (How did that happen?) Just because of that there are something for three winners, the first prize will be a bracelet and a brooch from the picture above chosen by the winner and the two extra prizes will be a brooch each from above. 

The rules are simple.

1. Comment to this post and let me know which bracelet and brooch you'd like the most to win
2. Link to or follow this blog if you want too, but only if you want too
3. If you leave a comment anonymously make sure to write a name and an email address I can contact you on

The giveaway is open to everyone no matter where you live untill the 10 April (European date) and the winner will be drawn the 11. Good luck!

14 comments:

Maria said...

Hej Svala!
Jag tycker mest om det oranga armbandet och den gröna broschen med lite gult i.

Astrid said...

Alla ar fina. Roligt att det gar bra for dig. Moster

Fiff said...

Jaja! Jag vill vara med! Älskar dina alster :-) Tycker det turkosa armbandet e allra finast, o den mörkblåa broschen! Fast allt e ju fint såklart :-) Håller tummarna nu! Kram

Anonymous said...

Gillar mest det svart/röda armbandet och den gröna broschen. Men alla är ju jättefina, så det spelar egentligen ingen roll om jag nu skulle ha turen att vinna. Jag har ingen blogg, men du når mig via mail: margaretaask112 at hotmail punkt com

Pysselfarmor said...

Oj Grattis! Visst vill jag vara med i tävlingen...länkar till dig straxt....
organge armband och det litet mörkare blå broschet till vänster...
jag har haft det härligt under helgen...

Anonymous said...

Hej, tycker det är så roligt att kika in på olika kreativa kvinnors bloggar och du har en blogg som jag brukar titta in på =). Jag gillar det turkosa armbandet och den blåaste broschen.
Lillemor

lillemor.fr@netatonce.net

Rakt in i solen said...

Hej, jag är gärna med i utlottningen. Armbanden är jättefina, särskilt den turkoslila och av broscherna gillar jag mest den mörkblåa eller den gröna eller den ljusblåa :)

Tyg och otyg said...

Jag vill vara med! Gillar också den gröna broschen bäst. När det gäller armbanden tror jag att jag föredrar det orange eller det turkoslila, men jag är egentligen ingen armbandsmänniska utan vill mest ha ett för att kunna se hur det är gjort. :)

Länkar gör jag också, klart du ska ha fler än åtta deltagare i din utlottning!

Karin said...

jag älskade dina kaffepaketsarmband, jag älskar kaffe och jag älskar turkost, så svaret är väl rätt givet? :)

Clara said...

Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina armband och broscher!
Alla är fina, men finast tycker jag nog det orangea armbandet och den turkosa broschen med vit knapp.

Maria said...

Jag vill gärna vara med! Gillar det röd-lila armbandet längst bak, broscherna är svårare, men jag tror det blir någon av de blå - är lite svag för blått.... Lägger en länk också.

Marias garnhändelser said...

Et sådant fint armband skulle jag gärna vilja vinna, vilket spelar faktiskt ingen roll även om lila är min favvofärg:-) Kanske det svart/vit/röda? Ännu hellre skulle jag vilja lära mig att göra dem:-)

nattugglan said...

Hej jag är gärna med o tävlar..o tycker at det gröna broschet är fint..o det röd/svarta armbandet.. länkar från min blogg.../kikka

Eva i Halmstad said...

Hej
Jag vill givetvis vara med i din utlottning.
Eftersom jag har ett turkost armband så önskar jag mej ett vinrött och svart eller orange eller ett turkost till
=)
Må gott
Eva