22 Mar 2011

Just simply Horses

Som sagt, eftersom de flesta av mina broscher finns till försäljning hos turistbyrån i Gagnef samt Hemslöjden i Leksand hade jag ju helt plötsligt lite plats över i den där kartongen så vips kan jag göra lite fler. Hästar blev det den här gången. Den där stegrande saken är nog bland det pilligaste som jag någonsin klippt ut! För stora är dem ju inte kan jag säga. 
Ps. jag tänker fortfarande på det där lilla firandet... åh idéer vart tog ni vägen? Ds. 

As said before, most of my brooches are now for sale at the tourist center in Gagnef and Hemslöjden in Leksand. This has made a little space in my box and enabled me to make some more. Horses this time. The one on its back legs are the most tricky thing I've ever cut out i think! Well they are everything but big so to speak.
Ps. I'm still thinking about that little celebration... oh, ideas where have you gone? Ds.

4 comments:

Pysselfarmor said...

Klart det ska vara sådana hästar i Gagnef!

Anna said...

Så fina!

Emilia said...

Vilka fina hästar!

Rakt in i solen said...

Vilka färgglada små hästar, gör en glad att titta på!