31 Mar 2011

Itching fingers

Min röriga arbetsplats från här om dagen lika med en hörna av vår lägenhet. Jag har ju inget skrivbord/bord tyvärr så den här överdimensionerade  TV-bänken får duga för stunden. Det är i alla fall massor av färgklickar som kan göra en glad.

My messy work place from the other day and a corner of or flat. Unfortunately I don't have a desk/table yet so this over-dimensioned TV bench has to do for the moment. It's full of colour though that might make you happy.

Jag har pysslat ihop den här fågeln också. Den är inte fastsydd men tänkte visa er i alla fall. Mina fingrar vill göra bilder just nu. Jag har till och med ett sådant där sug efter att göra bilder. Inte vet jag var det kom ifrån men klaga tänker jag inte göra! Så hela kvällen igår satt jag och tecknade... om jag lyckas motivera mig tillräckligt att ta mig an scannern igen eller kanske kameran så kanske ni får se något av det. 

I've crafted this bird too. It's not sewn together yet but I thought I show you anyway. My fingers are currently itching to make pictures. I even have a urge to do them. I don't know where it came from but I'm not about to complain! So last night I spent drawing... If I manage to motivate myself enough to get the scanner or possible camera going I might show you some of it.

No comments: