12 Mar 2011

Good News!

Jag glömde ju bort att berätta att en del av mina broscher finns till försäljning hos turistbyrån i Gagnef (Djurås) och en grupp fåglar hos Hemslöjden i Leksand. Har ni vägarna förbi kan ni ju kika in, om inte för mina broschers skull så för allt annat fint och sevärt där i krokarna. Förövrigt har jag ju lite mer plats i min kartong, som förvandlats till spökväska istället, så nu kan jag ju göra lite fler broscher! Hästar och några blåklockor får det bli den här gången. Det var två goda nyheter, den tredje är att jag nu haft över 5000 unika besökare! Helt fantastiskt och jag förstår inte att jag missat det fram tills nu. Så det tänkte jag fira här fram över. Ska bara fundera ut något skoj först. Så häng med det kommer mera!

I forgot to tell you that some of my brooches can now be found for sale at the Tourist Information centre in Gagnef (Djurås) and some birds at Hemslöjden in Leksand. If you happen to be passing by have a look, if not for my brooches then for all the other interesting things around. Since I now have a bit more space left in my box for finished crafts I can make some more brooches! It will be horses and some bluebells this time. So that was two good news a third is that I have now had over 5000 unique visitors here! Amazing and I don't understand how I've missed it until now. So I thought I'd celebrate this the coming week or so. I only have to think of something fun first. Just stay tuned, there will be more to come!

1 comment:

Fiff said...

Så roligt att du har grejer till försäljning där! Ser fram emot ditt firande också :-)