1 Feb 2011

London is grey today

Jag gör inte mycket nytta just nu och inte många knop heller. Broderar någon ruta då och då med intag av blått. Hm...

I'm not to much use at the moment. Embroider some squares now and then with a hint of blue in them. Hum... 

Mitt Oyster Card fodral blev så här och lövet orkade jag inte bekymra mig i mer så det fick vara kvar. 

My Oyster Card cover turned out like this. In the end I left the leaf as it was.

Det är gjort som ett näsduksfodral och funkar riktigt bra. Finns plats för något annat platt också om det skulle behövas. 

It's done like the tissue covers I made before and works quite well. There's still room for something else flat if need be.

3 comments:

Fiff said...

Skånes Viby is grey today! :-( blä. Men vilken underbar header du har fått till!

Svala said...

Tack fiff! Det var lite piller med den får jag säga men det gick tillslut. =o)

Pysselfarmor said...

Ny header igen....!
snygga små broderier blir det också!