8 Feb 2011

Charming charm


I've not dissapeared I've just been a bit low lately and not done much at all. We also finaly know we definately will be moving in a week and a half so there are lots of things I need to do before then. Above you can see two of three little things I've made lately. It's a brooch and a pendant made from scrap woolyarn ends I felted together by hand and some other little bits and pieces. Guess which one I store in the little paperbox? 

Jag har inte försvunnit jag har bara varit lite nere på sistone och har inte gjort speciellt mycket överhuvudtaget. Vi har också äntligen fått ett definitivt besked angående vår nya lägenhet och kommer att flytta om en och en halv vecka ungefär. Äntligen, men det är så klart en hel del att göra innan dess. Ovan kan ni se två av tre saker jag skapat på sistone. Fjärilen är en brosch och den andra är ett berlock/hänge. Båda är gjorda av ändarna  på diverse ullgarn som jag tovat ihop för hand och diverse annat som jag hade i lådorna. Gissa vilken jag förvarar i lilla pappersasken?

1 comment:

Linda said...

Åh så fint! Du är så duktig! :)