1 Dec 2010

Hoot hoot...

I vanliga fall håller jag mig borta ifrån blixtbilder men den här kunde jag inte vänta med att visa er.Så ni får stå ut med den halvtaskiga bildkvalitén. Det är en filtugglenyckelring och en av de där UFO:a som legat. Jag har ingen aning om varför jag inte gjort färdig den tidigare. Jag blev förvånansvärt nöjd med den. Vad tycker ni?

Normaly I stay as far away from flash photos as possible but today I've made an exception. I couldn't wait to show you this little felt owl keyring so you just have to put up with the bad photo quality. The owl was one of my UFO:s and I have no clue why I haven't finished it until now. I am surprisingly happy with it. What do you think about it?

5 comments:

Bettan said...

Den är jättesöt! Kram sytanten

Bella said...

Underbar! Så är jag svag för ugglor också!

Fiff said...

Supersöt! O så blir man glad av den :-)

Svala said...

Vad söta ni är! Min herre J tycker inte att det ser ut som en uggla. Han undrade var näbben var. Får säga så här, kan ni se vad det är så jag lugn!

Karin said...

<3 <3 <3