8 Nov 2010

"You're crazy!"

Efter diverse volontärarbete, ett par böcker, CV skrivande, städning av slöjdhörnan och lite annat smått och gott som fika med en nära vän har jag trotsat min kamera (eller egentligen ljus-) rädsla  och tagit lite bilder på vad jag små pysslat med så här på sistone. Två skallar har det blivit och två till är halvklara tillsammans med en hel drös andra UFO:n. James skakar bara på huvudet och säger att "You're crazy!" må så vara men skojiga är dem, eller vad tycker ni? 

Om ni undrar över alla de här färgade papperna jag tecknat/kladdat/målat på på sistone så är de från ett sånt där block med massor av papper i olika färger. En present från James när jag kom hem från Sverige sist.En väldigt bra present måste jag säga. Här är i alla fall ett av dem som råkade ut för både te och kinesiskt tusch.

Så en mus som luktar på blommorna eller något. Den känns lite tom i ena hörnet men  jag har ingen aning om vad som fattas. Det får va helt enkelt. James tuschpennor, färgpennor och kritor är det bästa när prestationskraven blir lite för höga. I vilket fall, nu ska jag packa färdigt vinsterna från tävlingen och se till att de blir ivägskickade imorgon. 

Some of the things I've made lately. Two skull brooches and two of my drawing doodles on coloured paper.

5 comments:

metamorphosis said...

Jag tycker att dom var supersöta dina broscher to be!

Evasleva said...

Jätteroliga och fina!
Och vad fina teckningar du gör. vad kul att jag hittade hit :)

Maria said...

diggar den gröna döskallen skarpt!

Fiff said...

ÅH, tacktacktack! Vilket underbart, vackert litet paket som låg i brevlådan :-) Jag blev så glad! Tack! Och broschen är så himla, himla fin! Åh, så glad jag blev. Och hälsningen var fin också, helt enkelt ett litet paket innehållande glädje! Tack, och kram på dig

Tyg och otyg said...

Tack så mycket, säger även den nyblivna ägaren till den gröna skallen! :)