22 Nov 2010

Some more UFO

Japp, lite fler sådana där UFOn  klara. Vet att det är fler än jag som är i göra klart tagen. Tyg och otyg föreslår t.ex. en slags göra klart adventskalender. Himla bra ide tycker jag även om jag nog inte riktigt har tid att hänga på den här gången. Det här med att försöka få lärarjobb i ett annat land tar en del på både krafter och tid. Idag har jag suttit och läst den engelska varianten av läroplaner etc. känner ändå inte att jag greppat det hela. Ska fråga jobbagenturen jag är registrerad hos om lite hjälp om så bara att förmedla någon typ av kontakt med någon annan lärare. I vilket fall här ser ni två skallar till, som vanligt är det broscher med en stadig säkerhetsnål fastsydd på baksidan. Vad jag ska med alla dessa broscher? Jag vet inte! Jisses, ni skulle bara se, dem fyller en hel liten kartong! Jag får snart inte igen locket i ärlighetens namn. Så om någon snäll själ därute vill köpa en eller två (kanske 10??) så här till jul så hör gärna av er! Jag säljer mer än gärna det mesta jag knopar ihop.

Ja så har jag gjort klart den här lilla hästbroschen också. Jag är inte nöjd men kanske någon annan kan tycka om den istället? Yttepyttig som den är...

Some more Ufos are finished. Two skull brooches and a little horse brooch. What I need all these brooches for? I don't know! They wont fit the smaller cardboard box I store them in anymore! So if you're interested in buying one or two (maybe 10???) brooches or so don't hesitate to contact me! I'm running out of space fast!

1 comment:

Bella said...

Jag gör ett nytt försök att kommentera här då. Din blogg gillar mig inte och har inte velat låta mig kommentera fast jag försökt flera gånger. Det är lite trist av den och synd, för jag gillar ju din blogg jättemycket! Den är så inspirerande och du gör så vackra saker :D