2 Nov 2010

And the winner is!

Tack alla ni som varit med! Nu är det nämligen avgjort! James drog ett namn ur min randiga allt-i-allo-påse och den som kommer att få ett Svala paket på posten inom en mycket snar framtid är...

Grattis! Maila mig gärna din adress på *** så kommer det ett paket om en vecka eller två! 

För all indirekt uppmuntran ni givit i era svar har jag två små bonuspaket också. James drog dessa två namn...


Maila mig era adresser på mailadressen ovan så kommer det ett litet paket till er också om en vecka eller två. Grattis allihopa!

Thank you for entering into my competition! It's all finished now and James helped me draw the winner out of my striped little fabric bag. The winner of the Svala package is Eva i Halmstad! Congrats! And for all the indirect encouragement you've given me in your answers I've two little bonus packages. James drew these two names for those; Tyg och otyg and Fiff. Congrats all of you!

3 comments:

Fiff said...

Åh, så trevligt! Vad glad jag blir :-) Tänk att få en svala på posten ;-) Eller ja...nåt från en svala! *gladglad*

Eva i Halmstad said...

Wow
Så glad jag blir!!
Tack

Må riktigt gott
Eva.

Tyg och otyg said...

Åh, vad kul, vad glad jag blir! :)