9 Jul 2010

Uploading pictures or My own personal hell

Nu har jag försökt att ladda upp dessa bilder i min Misi shop sjuttioelva gånger och det går inte! Det känns som om allt går lite lite fel just nu. Så frustrerande. Jaja, i kväll går jag och James troligen på bio om vi inte kommer på något annat vi vill göra. Jo, ovan är två broscher jag knåpat ihop i dagarna. Jag har en del annat ni inte sett också men det blir sen... Fotografera här inne är som sagt inte idealt.

I've been trying to upload these pics on my Misi shop a billion times by now and it wont work! It feels as if everything goes just a tiny tiny bit wrong at the moment. So frustrating. Any how, James and I are heading out tonight. To the cinema if we don't come up with anything else we want to do. Oh above are two brooches I've made lately. I've done some other things too but taking photos in here are as I said before not ideal.

No comments: