5 Jul 2010

Two (or too) tiny and cute

En broschbakelse i miniatyr. Oh ja, jag gillar att göra små saker. Så små att det är svårt att hitta hållbara säkerhetsnålar till dem. Men jo, jag hade två kvar.

A tiny cupcake brooch. And yes, I do enjoy making tiny things. So tiny indeed that it's hard to come across good and small safety pins for them. Well, I had two left.

En annan variant av de där små dalahästarna jag börjat göra. Den här är ett helvete att klippa till men ganska söt om jag får säga det själv.

Another kind of those tiny Swedish horses I make. This one is hell to cut out but pretty cute if I may say so myself.

3 comments:

Linda said...

Du skulle nog gilla min bekant Pernillas utställning som går av stapeln precis. Vet inte om du kan se bilderna eftersom jag länkar till hennes FB..men vi provar: http://www.facebook.com/photo.php?pid=6316522&id=719092387

Linda said...

Jag såg att det inte funkade..men hon lär nog ladda upp bilder på sn blogg snart. Håll koll! http://meningar.pn79.se/

Lizz said...

Guh så söt :-D