13 Jul 2010

I know I'm being silent

Lite nedslagen igår... det här med jobb och hjälp att hitta jobb är knöligare än vi först trodde. Men skam den som ger sig. Ikväll ska jag tvinga James att hjälpa mig med att registrera mig på en jobbsite. Sen får vi se. På torsdag flyger jag till Sverige igen för den där sprutan. Ska passa på att fixa referenser till mitt CV då också. Ovan är en lustig liten sak jag virkade i morse. Mest ett prov, en tanke eller vad man vill kalla det. Som en liten krona kanske.

Det här är ett påbörjat arbete som jag inte kan slutföra eftersom jag saknar en massa material. Jag har material i Sverige men inte här som sagt. Det börjar bli lite smått frustrerande det här med materialförrådet. Det ska bli en liten väska i alla fall.

I was a bit low yesterday. Finding work and getting help to find work turned out more complicated then we thought. Well we'll see, shame on the one who gives up, as we say in Sweden. I'll be flying back to Sweden on Thursday for my birch shot. While there I'll get the references I need for my CV. Anyway, the first picture in todays post is a little thing I crocheted this morning. Don't know what it is or what it's for but i guess you could say it's a thought or a test. Maybe a little crown. Above you see a work in progress. It'll be a little handbag when finished. Unfortunately I don't have the materials here to finish it. The whole thing with materials is getting a bit frustrating. I know I have loads of materials in Sweden... and I miss them!

No comments: