20 Jun 2010

A tiny Dalapony

Den senaste veckan har jag i princip bara träffat familj, vänner och bekanta. Lite för mycket till och med. Igår sa jag ifrån för att överhuvudtaget känna att jag hann med det jag faktiskt behövde göra. Packa och ta det lilla lugna ett tag. Väskan är så gott som färdigpackad så när som på lite smått och gott. Idag ska jag träffa Lisbet en sväng. I vilket fall här om kvällen satte jag mig och sydde den här lilla broschen, den är liten, ca 3 cm x 5 cm. Jag vet inte om jag ska ge mig på att brodera på den eller inte. Vad tycker ni? Eller ska den vara såhär?

The past week I've just meet up with family, friends and other people. A bit too much really. So yesterday i canceled my plans and did what i felt i had to do, pack and take it easy. I'm almost done with the packing now and I'll see my friend Lisbet today. Anyway, I made that little Dalapony pin the other night. It's really small, only ca 1,5 x 2 inch and I'm not sure if I should embroidery on it or not. What do you think?

2 comments:

Linda said...

Oj, vad svårt! Den är ju fin som den är..men man skulle ju gärna se en broderad. Jag röstar för att du gör en till MED brodyr! :)

bara Lova said...

Ja gör en till med brodyr för den här är ju fin som den är också, enkel.