21 Apr 2010

To fly or not to fly? That is the question.

Idag ringde dem fran SAS. Det ser ut som om jag kommer att kunna flyga hem pa fredag. Om nu personen jag talade med lyckats boka in mig pa ratt flight och skickat bekraftelse mailet till mig. Jag har namligen inte fatt det an, konstigt ar det. I vilket fall, vi akte en vanda till Greenwich idag. Jag malade lite i parken. Ni far kanske se senare. Min kamera ar konstig, det blir en svart flack i ena hornet och jo jag har gjort rent linsen sjuttioelva ganger. Det hjalper inte. Irriterande ar det. Spegeln skitig? Nagon som har en aning, flacken syns namligen inte om jag fotar med blixt. Nedan ar nagra sma teckningar fran de senaste veckorna.







SAS called me today. It seems like I'll be able to fly home on friday. If I get the email confirming my booking that is. Anyway, James and I went to Greenwich today. It was nice. I did some paintings in the park, you might get to see them later. Above are some of the drawings i promised earlier.

No comments: