28 Apr 2010

Flowers in the morning

Idag är jag tillbaka i skolan. Det första som händer är en workshop med Ulla.

Vår florist, allkonstnär, kreatör och inspirerande eldsjäl.

Vi har fått äran att lära oss att binda buketter. Det var himla skoj!

Och alla blommor! Som att gå in i en blomsterbutik, välja och vraka. Underbart!

Bilderna är på dem jag gjort. De andra gjorde fantastiska saker också. Kanske kommer någon lägga upp det på vår klassblogg. Jag säger till i så fall så får ni gärna surfa dit och titta.

My first day back at school started with a workshop. Ulla, our amazing florist, creative artist and real enthusiast taught us to make bouquets and flower arrangements. It was great fun! Above you can see mine.

2 comments:

Linda said...

Åh, fint! vilken kul grej att få lära sig att göra buketter! :)

Elin said...

Jag praoade på blomsterbutik när jag gick i åttan :). Kom att tänka på det. Fast jag gjorde inte riktigt sådär fina grejer. Men kul var det,