23 Mar 2010

Stitches and birds...

Dagens och gårdagens arbete, fritt broderi. Allt för att någonstans komma undan kameran, som jag ändå lekt med. Faktiskt, men de bilderna kommer att redovisas på Kyrkeruds målerilinjes blogg nästa vecka. Återkommer om det.

En flock med fåglar blev det i helgen också. Gula, det är ju snart påsk. I natt drar jag och fågelfabriken till London där vi kommer husera fram till 15 april. Under tiden kommer jag bland annat att hålla kontakten med min klass (och er vanliga läsare så klart) här på bloggen. Så titta in ibland.

Been doing some embroidery today and yesterday. Mainly to avoid working with my camera. Did some more birds this weekend, yellow, since its almost easter. And I'm off to London tonight so feel free to check up on me here since it will be my contact with the rest of my class and friends.

4 comments:

ninaemilia said...

Då kanske vi kan träffas i London! Jag åker nämligen dit på söndag, och sen direkt till Borlänge på tisdag morgon. Det är meningen att jag ska på intervju på the Royal på måndag morgon, men det verkar lite osäkert. Hur som helst: en fika? :D

Lisbet said...

UNDERBART broderi!

och dagens ord är equen. Som i equus? a queen? hästdrottningen?

Helene Karlsson said...

Bra med broderi som ursäkt, mycket bra! Och fotona kommer, jag lovar! Kör på.

Madde said...

Älskar broderiet!!!