8 Mar 2010

Från det ena till det andra och tillbaka igen

Från detta åkte jag.

Till detta kom jag.

Till krokusar, snödroppar och påskliljor.

Och min älskade engelsman så klart. (Bilderna är tagna av min far tro det eller ej. Jag har bara beskurit någon av dem lite, hum.)

I Englands minsta stad Wells finns den största garnaffär jag någonsin sett. Det är garn överallt! Jag gillade stället, inte bara för garnaffären utan för att det helt enkelt verkade "trevligt". Rekommenderar ett besök tror jag. I vilket fall så köpte jag en del garn. Bland annat garnet till dessa torgvantar virkade till James. Mina första i modellen. Rätt skoj och J gillar dem. Jag är inte riktigt den som skriver långa utlägg om sådant som resor. Så ni får nöja er så här. Garnet heter förresten "Ocean" och randar sig fint. I morgon blir det något om måleriet...

No comments: