1 Nov 2009

5-7 min.

Jag har varit i Dalarna några dagar. Tagit den där svininfluensasprutan och fick inga andra biverkningar än lite ont i armen, hurra! Träffade yngsta syskonbarnet som är 5 ½ månad gammal men stor som en 1 åring (???). Seriöst har dem lagt ungen i gödselstacken och vattnat honom med växtextrakt? I vilket fall tog en sväng till clas olsons och hittade inte bara akvarell färg för 13.90 utan även bra färgpennor 79 kr, akvarellåda för halvkoppar 19 kr och textilfärg 20 kr. Fyndhörnan är rätt trevlig när man är student. I vilket fall här är några krokier från förra veckan. Första gången vi haft en manlig modell... håll till godo.

5-7 min.

5-7 min.

30 sek - 1 min.

30 sek - 1 min.

30 sek - ca 6 min.

30 sek - ca 8 min.

Slutligen. Kommer ni ihåg den där som min lärare kallade "lungmos"? Så här ser den i alla fall ut just nu. Vi får se vad som händer med den. Jag tror inte den är klar nämligen...