8 Jun 2009

Lagat (tomatfri) lasagne...

i ett flyttkaos till kök.

Lekte igår med massor av lappar från kursböcker och pratade med James.

Hade fin bomullsblus med puffärm jag glömt att jag tycker om så mycket.

Och sorterade böcker som ska ges bort eller säljas. Fröknarna L kanske vill ha några av böckerna när jag tänker efter?

Förövrigt:
  • Jag = godkänd. Lite puts kvar sen KLAR
  • Flyttpackar och rensar = sorgligt men skönt
  • James som kommer och hälsar på om snart bara nio dagar = nervös!
  • Drar dem snart in fjärrvärme i lägenheten = taskig tajming
  • Har jag bestämt mig för tadam! Kyrkerud och Värmland till hösten = magen fick bestämma
  • Hinner jag inte med så mycket kreativt tyvärr = lite tråkigt
Nu mat!

6 comments:

Lisbet said...

Böcker!! Jag, jag! Ge mig.

Idag får jag skriva in ett ord som nästan är tristess. Men jag har inte tristess alls. Igår var jag och drack öl med en genusvetare till kompis, och idag har jag fått massage av min sambo. Om ett par timmar ska jag gå till LTH och försöka hitta min handledares kontor. Full rull.

Svala said...

Haha! Syftade kanske mer på lindorna jag känner... har du nytta av böcker om lärarnas yrkesetik? ;o) Men det finns nog en och annan bok där som faller dig i smaken också. Opinionsjournalistik kanske?

Linda said...

Vi är definitivt intresserade av böcker! Skriv en lista med vad vi behöver coh vad du vill ha för dem, så kan vi samsas om vilka vi ska köpa! Najs!

Heja Kyrkerud Erica, det kommer att bli guld! Och: GRATTIS TILL EXAMEN!!!!!! :D

Maria said...

Ja! Kyrkerud! Bar val! kramar

ninaemilia said...

Gratulerar till Kyrkerud!

Lisbet said...

Haha, nej, det kanske inte passar så bra. Även om jag säker skulle tycka att det var intressant också om jag väl börjadde sätta mig in i det.

Kommer hem till midsommar förresten, åker nattåg och dimper ner 19 och sedan åker jag igen söndagen efter, den 28 tror jag att det är. Tid att ses.