10 May 2009


Jag var otroligt söt när jag var liten, om jag får säga det själv. Här 3 månader och 1 vecka. Kolla in håret. Kanske inte konstigt att jag slutade som jag gjorde, långhårigt weirdo...

Under de senaste dagarna har jag... ja alltså "någon" har skrivit två dikter till mig. Det är väldigt fint och lite smått genant. Jag menar det hör inte till vanligheterna direkt. Denna "någon" vill inte bli nämnd vid namn men har inget emot att bli refererad till som herr J (samma herr J som i förra inlägget alltså). Lagom mystiskt tyckte han... I vilket fall, glad blev jag och glad är jag. Man får leta mycket länge efter en vänligare själ.

1 comment:

Linda said...

Vilken trollunge! Jag måste leta på ett kort på mig när jag var liten, så ska du se att vi nästan var lite lika. Fast du har mycket större hår än mig ;-)

Vad beträffar herr J...hehehe..tralla la...det börjar vankas kärlek bannemej ;-)
Nu blir jag ju nyfiken!