17 May 2009

Igår:
  • Chattade jag med herr J
  • Städade jag hela lägenheten
  • Putsade jag alla fönster
  • Lagad jag mat
  • Virkade jag klart ett par pulsvärmare
  • Pratade jag med herr J
Idag har jag hittills:
  • Blivit väckt av min syster
  • Blivit moster för andra gången till en liten trollpojke
  • Ätit frukost
  • Chattat med herr J
  • Duschat
  • Ringt båda mina föräldrar
  • Handlat
  • Ätit lunch
  • Nöjes fotograferat
  • Känt mig uppspelt av flera anledningar
  • Dagdrömt
Kvar att göra idag är:
  • Laga middag
  • Hälsa på syster och lille systersonen med mamma
  • Skriva examensarbete
  • Säga godnatt till herr J
Det här ser jag fram emot:
  • Juni och midsommar (väldigt mycket)
  • När examensarbetet är färdigt
  • Att träffa trollungen och min syster
  • När trädpollensäsongen är över
  • Folkhögskola till hösten
Förövrigt kolla in det här om träsnitt.

3 comments:

Linda said...

Grattis till systersonen! Förtjusande.
Jag börjar bli mycket nyfiken på den där mystiske herr J nu!

Svala said...

Tack tack! En ur gullig liten trollpojke blev det! Och både syster min och lillen mådde bra. =o)

Haha! Jadu linda du får fortsätta att vara nyfiken ;o)

Lisbet said...

Grattis! Vad tycker Jonsi nu då? Saknar dig.