25 May 2009

Herr J påpekade igår att min blogg varit lite dyster på sistone. Det kan jag ju hålla med om. Därför kommer här en enda röra av bilder jag tog igår innan jag åkte tillbaka hem från fadern min.




Stendrake? Ser ni den?

En av mina favorit blommor, humleblomster. Kanske mest för att den ser så oansenlig ut och har ett så vackert namn.

Försommar någon? Lovar att det inte kommer fler naturbilder på ett tag... egentligen tycker jag ju att det i det långa loppet är rätt tråkigt att titta på.

Efter mina senaste dagars extrema humör dyk har jag nu lyckats rycka upp mig betydligt och idag faktiskt kanske skrivit klart resultatdelen i examensarbetet. Det betyder att jag är ett litet steg närmare att klara deadline på måndag klockan tio. Låt oss hoppas att jag klarar av det! Det skulle vara så skönt!

Kram på er!

1 comment:

nicolina said...

ja, där kan man snacka om försommar. helt underbart. och snart är det dessutom sommarlov. wihu!