3 May 2009

Att fotografera en spegelbild gömd bakom kameran. Är det mig eller bilden av mig i en bild? Börjar man tänka kring det blir man lite lätt förvirrad efter ett tag...

Jag har bakat kakor. Två sorter. Det här kakberget innehåller 27 kakor.

Och det här kakberget innehåller 21 kakor. 46 av kakorna ligger i frysen nu. Undrar vem som ska äta upp dem?

Virkning från stickkaféet igår. Ska bli present faktiskt. Färgerna är tyvärr inte riktigt autentiska på fotot men det gick inte att få dem bättre.

Tårtpapper från här om rastlösa dagen. Svart penna och sytråd.

Garnet till min tröja som jag börjat virka och konstruera (alldeles på egen hand nästan).

Ett smakprov på mönsterrapporten... det här är bara min provlapp dock.

Mat och msn prat med kära Maria!

2 comments:

Maria said...

Jag kan äta kakorna!!! :D
Snyggt mönster det är på tröjan. jag tror det kommer bli helbra!

Maria said...

Glömde ju. Lena Lundgren hantverkare som broderar fritt broderi. Hon hade med en häftig bild i Helsingborgs Dagblad (fanns tyvärr inte på nätversionen) där hon tryckt in små broderade bitar i bubbelplast. helhäftigt!