25 Apr 2009

Idag har jag trotsat mitt eget utegångsförbud och varit ute nästan hela dagen. Hur jag mår i natt eller i morgon återstår väl att se. Just nu är jag mest "allergitrött" och så kliar det i ögonen och ansiktet. Det var härligt i solen i alla fall. Mer sommar än vår faktiskt. Strumpbyxorna var egentligen onödiga vilket säger en del, det är ju bara april än.

Krokus som jag inte kunde låta bli att fotografera.

Min systers mage, det kan vara dags när som helst nu. Alla går bara och väntar... Förövrigt fick jag några riktigt fina kort på familjen. Kanske finast på min syster och hennes sambo . Något på min bror och hans sambo också även om brodern är riktigt omöjlig när det kommer till att bli fotograferad.

Nu ska jag sova, för så trött är jag.

2 comments:

woa said...

Usch, jobbigt med allergier kan jag tänka mig! Hoppas det lättar snart!

Nina said...

Hoppas det går bra för systern din och att du får ett snällt syskonbarn :)