10 Mar 2009

Efter en eftermiddag tillägnad en självvärdering igår bestämde jag mig för att ägna mig åt något mer kreativt. Det slutade dock med att jag började sortera mina oresonliga lådor med inspiration och allmäna urklipp för klistring på vad det nu må vara. Ni ser vilken röra det blev av bara en lådas innehåll och då är det ganska välsorterat just när fotot är taget. Jag har skissat på ben till min bild också och till och med fått upp dem på duken idag. Är inte helt nöjd än dock och det kanske kommer att tas bort saker och tänkas om en aning. Ni får se när jag tagit mig samman och fotograferat det hela (medan det är ljust ute).

Ibland har jag rött hår inte brunt. Lila nyanser får mitt hår att reagera färgmässigt, farcinerande. Det är intressant hur färger påverkar varandra. Jaja, det var väl ungefär det jag ville säga med bilden...

3 comments:

woa said...

Åh, jag blir inspirerad av röra!

Lisbet said...

Trevligt att titta på andras röra. Vi börjar precis komma i ordning här borta, men köket ser fortfarandes ut som ett mindre kaos och i hallen trängs bananlådor och skor i en härlig röra. Varken Josefine eller jag har egentligen tid att göra något åt den heller.

nina said...

Här borta är det en konstant röra. Jag kan helt enkelt inte prioritera icke-röra, utan det verkar vara det enda rätta att kliva över saker för att ta sig till sängen osv. Din röra ser lite snyggare ut än min dock.