23 Mar 2009

Det är fortfarande ganska hopplöst svårt att få fokus på rätt ställe när man fotograferar sig själv med självutlösare. Bättre blir det inte heller när man får för sig att göra det på kvällen. Men eftersom jag är alldeles för uppstressad och inte klarar av att sitta still fick jag lov att roa mig med något medan jag väntade på att maten skulle bli klar.

Det hela kanske urartade lite och nej jag har ingen aning om varför jag av någon anledning fastnade för den där minen. Undrar vad den ser den där "jag".

Häftigast tycker jag ändå den här blev. Allra bäst hade det kanske varit om jag tagit ett helt slätt lakan i bakgrunden istället men men... nu blev det så där.

Annars har jag haft lite av en omöjlig dag. Den började med att jag när jag kom till seminariet i morse fick reda på att jag skulle ha utvecklingssamtal idag klockan ett. De hade bara glömt att berätta det för mig. Så efter ett över fyra timmar långt seminarium skulle jag alltså ha utvecklingssamtal utan lunch innan för det hade jag ingen med mig. Ja så resultatet blev inget mer än en smörgås och lite vatten mellan klockan sju och halv fyra. Min mage hungrig som sagt. Utöver den här cirkusen har jag varit modig med ett ganska skrattretande resultat. (Åtminstone idag, imorgon kommer jag säkert att gråta.) Men i vilket fall som helst kan jag vara lite stolt över mig själv.

Jag vill tacka för alla fina konstruktiva kommentarer på mitt förra inlägg. Jag vill säga tack speciellt till Linda också som erbjudit sig att hjälpa mig välja ut arbetsproverna. Du ÄR en PÄRLA Linda!

Nu ska jag förbanna det tunga snöfallet en stund innan jag tar kväll.

3 comments:

Linda T said...

Det var så lite så! :)

Lisbet said...

Bilderna är jättefina. Personligen är jag nog mest förtjust i den översta. De två bildena, du och barnet, lägger två dimensioner till varandra.

Elin said...

Jag tycker också om den översta. Den är hemskt fin.
Fortsätt vara stolt Erica. Synd bara på männsikor som inte vill fika. (Har personligen svårt att förstå det).