22 Feb 2009


Ibland undrar jag... men det var fin sallad.

Jag har faktiskt varit duktig och mailat en för att fråga om den händelsevis skulle kunna tänka sig att skriva examensarbetet med mig. Mitt tillfälliga ämnesval är inte så kul och intresserar mig inte så mycket. Men den här personen hade ett intressant ämne så... vi får se.

Nopp, inget sammarbete. Ämnet var lite för specifikt formulerat. Men nu har jag fler idéer. Ska bara bestämma mig... lättare mindre intressanta eller hopplöst mycket svårare men lite mer intressanta?

2 comments:

Linda said...

Huu, examensarbetet..jag får blodsmak i munnen bara jag tänker på det. Fast samtidigt inte - för det är ju verkligen det sista man gör och sedan kan livet börja. Det verkar som om alla från vår kull är allmänt slutkörda, jag vet ingen som inte känner sig som vi gör just nu (i upplösningstillstånd, trasig, bitter och cynisk).

Hoppas du hittar någon bra att skriva med! Och ett intressant ämne såklart! Kram

Linnéa said...

Hm, jag skulle nog ta det lite enklare och inte lika intressanta. Det mesta brukar bli intressant när man sätter sig in i det ordentligt och det är inget kul om det är för svårt och inte funkar alls. Men det måste ju fortfarande vara intressant! Har du hittat nån att skriva med?