13 Feb 2009

Här sitter jag efter en ganska konstig arbetsvecka. Min handledare har ramlat av en häst, jag har haft min första egna grupp för den här gången, jag vet att jag de kommande åren kommer att ta fler sprutor än en normal människa gör under hela livet, jag har blivit genomförkyld och ska träffa min koordinator efter lunch för att genomföra delar av den orienteringsuppgift vi fått från högskolan eftersom min handledare är sjukskriven. Ja, den meningen var lite väl lång. Jag känner mig lite överväldigad av veckan tror jag. Den förkylda skallen gör inte saken så mycket bättre. Får man ta en paus liksom?

Egentligen hade jag tänkt visa er en bild jag tecknade i tisdags men eftersom jag inte orkat fota den än får vi se om den hamnar här överhuvudtaget.

Ok, tillbaka till etiken och snyta näsan.

No comments: